söndag 3 oktober 2010

Vem ska det bli vem ska det bli!?

Läste precis på Peter Englunds blogg att årets nobelpristagare i litteratur kommer att tillkännages på torsdag. Åh jag kan inte låta bli att tycka att det är ganska spännande! Jag har alltid tyckt att litteraturpriset är spännande, men det brukar oftast gå till någon som varken jag eller nån i min närhet har hört talas om. I år kommer det säkert vara likadant, men i år kan jag följa alla bokbloggares kommentarer om det, vilket ska bli så roligt och intessant! Jag ser fram emot att gräva ner mig lite djupare i pristagaren i år. Tyvärr kommer jag att sitta på ett tåg klockan ett på torsdag för att sedan jobba hela eftermiddagen. Men så fort jag kommer hem framåt kvällskvisten kommer jag öppna första bästa nättidining eller bokblogg och gräva ner mig i åsikter och kommentarer! Wee!

Inga kommentarer:

besöksräknare