söndag 9 januari 2011

Försöker ta kontroll


Idag började jag fundera över det här med Bloglovin´ som man har hört så mycket om. Vad det är för något? Så jag googlade på det och hittade min egen blogg där och upptäckte att det var sex personer som följde den via bloglovin!! Så för att hedra dessa sex personer (tack tack tack!) tänkte jag engagera mig lite i det här och försöker nu ta kontroll över Uppbokad där(?). Hoppas det funkar.

Jag har också lagt till några prenumerationsknappar till vänster här på sidan. Jag tror inte att det är samma sak som Bloglovin men de som vet hur det fungerar är nu välkomna att använda dem! 

Anledningen till att jag började tänka på sånt här i dag var faktiskt för att jag såg att jag hade fått en till "följare" under min första prenumerationsknapp(?). Så nu har jag två! (Alltså följare. Jag tror att jag har tre prenumerationsknappar nu.) Vilket gör mig oerhört glad och stolt! Tack kära läsare!

Inga kommentarer:

besöksräknare