måndag 24 januari 2011

Ett ord.

Här är en skojig enkät som jag hittade hos Bokstävlarna. Man får bara svara med ett ord!

 
1. Var är din mobiltelefon? Sängen
2. Var är din andra hälft? Okänt
3. Ditt hår? Uppsatt
4. Din mamma? Skogalen
5. Din pappa? Familjefader
6. Det bästa du vet? Vänner
7. Din dröm i natt? Killar
8. Din dröm/ditt mål? Harmoni
9. Rummet du är i? Mitt
10. Din hobby? Kyudo
11. Din skräck? Ensamhet
12. Var vill du vara om sex år? Närmare
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad är du inte? Tjock
15. En sak du önskar dig? Smärtfri
16. Var växte du upp? Dalarna
17. Det senaste du gjorde? Ringde
18. Dina kläder? Jeans
19. Din tv? SVTPlay
20. Ditt/dina husdjur? Hädangångna
21. Din dator? PC
22. Ditt humör? Trött
23. Saknar någon? Visst
24. Din bil? Framtidsprojekt
25. Något du inte har på dig? Handskar
26. Favoritaffär? Japansk
27. Din sommar? Jobb
28. Älskar någon? Självklart
29. Favoritfärg? Mörkblå
30. När skrattade du senast? Skolan
31. När grät du senast? Begravning

6 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

kul :)

andreas sa...

På den lyckliga tid då det fanns en bennobutik, eller då benno rättare sagt fanns. Hade du en skunkanvändare då? Jag gillar din blogg, och du känns vagt familjär, och jag får inte ihop pusselbitarna och det mal sönder mig.

Emma sa...

Åh kära kära Benno-affären! Jag har ju haft skunk, men det måste ha varit innan min Benno-tid i alla fall.

Hm...
www.blandband.nu? Mitt bästa liv? Mitt sista liv?

Jag gillar din blogg med.

Emma sa...

Nej, inte Mitt bästa liv, den var jag inte på, men Mitt nästa liv? :)

Unknown sa...

Du, jag har ingen aning. :) Det där med att minnas är ibland en utmaning när man hela tiden har fullt upp med nuet. Men liven vore väl en möjlighet, men borde varit mer konkret något annat känner jag.

Nu komer det gäster så nu skall jag arbeta vidare. Smila och vara god och sånt. Ha det!

Emma sa...

Efter lite stalkande såg jag att vi har en gemensam vän på facebook - Erika Jonsson. Så det är säkert nån festival. Kan va Emmaboda också.
Hojta till om du kommer på nåt. =)

besöksräknare