måndag 6 december 2010

Vinnaren av en hemlig julklapp är...

Jag la alla lotterna i drinkblandaren.


Sen skakade jag för kung och fosterland.


Sen tog jag upp en lott och på den stod det...
Ebba med bloggen Vit gul strumpa!  

Stort grattis till dig! Skicka ditt namn och adress till emman at hellokitty punkt com så får du en tidig julklapp i brevlådan. Tack till alla som var med och tävlade! Det var första gången jag ordnade en utlottning på bloggen och det var kul att så många ville vara med. Det blir säkert fler gånger.

2 kommentarer:

Lisa H sa...

Men åh! Hur länge ska julklappen vara hemlig? Även om jag inte vann så är jag ju så nyfiken att jag snart dööör..! :D

Grattis Ebba!

Det kanske är hos henne vi får kika in om några dagar för att läsa vad den hemliga julkappen var..? ;)

Emma sa...

Jag kan ju inte avslöja inna hon har fått den heller! :) Först måste jag få hennes adress och skicka den. Sen när jag vet att hon har fått den kan jag (eller hon) avslöja. Håll dig lite till! :)

besöksräknare