tisdag 28 december 2010

Bättre utmaning för mig under 2011

Jag har anmält mitt intresse för att vara med i Trilogiutmaningen hos Bokmärkt, men jag har hittat en mer passande utmaning för mig hos Bokpaula. Mer passande för att jag har flera påbörjade serier på gång men som inte riktigt passar in i trilogifacket. 

De serier jag vill läsa vidare på är dessa:
  • Philip Pullman His Dark Materials (1/3 oläst)
  • Lian Hearn Serien om Otori-klanen (2/5 oläst)
  • Per Anders Fogelberg Barnen-serien (1/3 oläst)
  • Alexander McCall Smith Damernas detektivbyrå (7/10 oläst)

2 kommentarer:

LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! sa...

Vad kul med läsarutmaningar! =) Måste kolla in dem och se om de passar mig också.

Hundöra sa...

Om jag förstått det rätt så är du inte längre med i Trilogiutmaningen?
Lite tråkigt, men jag önskar dig lycka till med serien :)

besöksräknare