fredag 10 december 2010

Nu ger jag upp.

Nu har jag börjat läsa skönlitteratur igen efter att ha dragit i nödbromsen när jag insåg att högen med kurslitteratur blev större och mäktigare för varje dag. Det mesta av den är igenomläst nu. Har bara tre böcker kvar, men har bara fått tag på en av dem så jag tänkte att det kanske inte gör så mycket om jag läser en vanlig bok på sidan om? 

Jag tog Northen Lights som jag har haft i bokhyllan länge. Jag lånade den och andra delen i serien av min dåvarande pojkvän i somras. Sen tog det slut och vi har inte pratat sen... September? Men han har två av mina böcker också, så nån gång måste vi ju ses... Vet inte när det kan tänkas ske dock, men det är väl lika bra att läsa böckerna medans jag har dem tänker jag.

Den verkar mysig. Lite Harry Potter-aktig. Bra julläsning, särskilt eftersom den utspelar sig en del i nordens vinter och kyla.

Inga kommentarer:

besöksräknare