fredag 14 oktober 2011

Mitt liv i boktitlar

Sånt här kan jag inte motstå!! En enkät att besvara med hjälp av boktitlarna man har i sin hylla! Tyvärr insåg jag snabbt att min bokhylla är för liten. Fick inte fram ett enda vettigt svar utan att modifiera sanningen så jag tog mig friheten att svara med böcker som jag har läst. 

Hej! Hej
Vem är du? I am no one you know
Hur önskar du att du kunde vara? Korten på bordet
Vad gör du helst en ledig dag? The Inner Game of Music
Beskriv ditt favoritdjur. Rävungen
Hur ser du ut? Vita tänder
Beskriv ditt humör idag.  Flyga drake
Vad är viktigast i ditt liv?  Tillsammans är man mindre ensam
Vad är helt oviktigt för dig?  Kejsarn av Portugallien
Beskriv en plats du trivs på.  Under det rosa täcket
Beskriv något du tycker är vackert. Vilja växa
Vad längtar du efter mest just nu?  Simon och ekarna
Vad längtar du inte alls efter? Döden till mötes

4 kommentarer:

Stjärtmes sa...

åh, vad poetiskt fint ändå!

Emma sa...

=)

Boktagen sa...

En femtedel av detta inlägget är till dig. http://boktagen.blogspot.com/2011/10/fran-hjartat.html
Hoppas du gillar!

Emma sa...

Ååh!! Tack! Vilken fin motivering!

besöksräknare