söndag 29 januari 2012

Min förbisedda tävling - här är svaren!

Jag förstår att ingen ville gissa mina julklappsböcker när det inte fanns något pris förutom äran. Men här är svaren!




Jag har läst ut Solsken hela dagen (Assarserier). Den var rolig. Jag hade inte läst så mycket Assar innan, bara enstaka strippar i tidningen, men jag gillar lantligheten och bisterheten och den svarta humorn.

Jag har läst litegrann här och där i Nils Ferlins dikter, jag har svårt för att läsa många dikter på en gång för de säger så mycket att man inte kan ta in för mycket samtidigt. 

Metro 2034 har jag inte börjat läsa än, men det ska bli spännande. Jag gillade Metro 2033 och hoppas att uppföljaren inte är sämre, vilket jag är lite lite rädd för. Kanske därför jag skjuter på läsningen lite lite...

Inga kommentarer:

besöksräknare