lördag 2 juli 2011

Grattis i efterskott Uppbokad!

Min blogg fyllde ett år här om dagen! Hurra!


I mitt allra första inlägg den 29 juni 2010 skrev jag det här: http://uppbokad.blogspot.com/2010/06/valkommen.html

Om man inte orkar läsa så handlar det om varför jag läser skönlitteratur och det gäller fortfarande. Under mitt första år som bokbloggare har jag läst extra mycket böcker och förstås fått upp ögonen för andra bokbloggar. Jag har varit lite olika mycket aktiv, den senaste tiden har det varit ganska glest mellan inläggen, det är jag medveten om, men jag tror och hoppas att var sak har sin tid. Snart kommer nog tiden för täta inlägg tillbaka.

3 kommentarer:

Annika sa...

Grattis på födelsedagen! :-)

enligt O sa...

Grattis Emma! Ser fram emot många fler inlägg!!!

Emma sa...

Tack kära ni!

besöksräknare