onsdag 1 juni 2011

Sommarlovet firas med


Jaaa!! Nu har jag äntligen fått sommarlov! Jag förstår det knappt riktig, men så är det! Nu har jag äntligen tid att ägna åt bloggen och bloggläsande och framför allt bokläsande! Åh, ljuva tider!

Sommarlovspresenten åt mig själv inhandlades på Pocket Shop i förmiddags.



Sara Stridsberg Darling River, Dimitrij Gluchovskij Metro 2033 och Robert Bolaño De vilda detektiverna. Hurra hurra hurra! 

Jag har nästan läst ut novellsamlingen av Tjechov som jag skrev om i förra inlägget. Framåt slutet kom det några fantastiskt fina noveller som höjde samlingen några snäpp. Jag har redan tjuvstartat på Metro 2033, den verkar spännande och härlig att läsa. Jag är väldigt svag för apokalyps- och den-sista-människan-på-jorden-filmer, men har aldrig riktigt läst någon bok i genren förut. 

Ska nog läsa lite nu faktiskt. Yay! Äntligen!

Inga kommentarer:

besöksräknare